WAPRO ERP – Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Autor: dw@dho.com.pl Data: 1 października 2019
Kategorie: Co nowego w DHO?
Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”
Usługa umożliwi priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).
Pomoc techniczna WAPRO ERP jest obecnie dostępna dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:
Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna
• Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h (wyższy priorytet względem zgłoszeń e-mail).
• Pomoc mailowa
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
• Dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji
• Dla użytkowników WAPRO Online (w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online)
• Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.
Po okresie wygaśnięcia bezpłatnej pomocy technicznej (30 dni od daty aktywacji wersji płatnej) TPT dostępne jest po wykupieniu abonamentów.
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
• Abonament 30 (dni kalendarzowych) – 129 zł netto
• Abonament 360 (dni kalendarzowych) – 1299 zł netto
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.
W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.
Telefoniczna Pomoc Techniczna świadczona jest w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod numerem telefonu:
22 702 89 89
Klienci, którzy zakupili nową licencję programu w okresie od 1 marca 2019 do 10 września 2019 otrzymają bezpłatnie Abonament 360
Co daje Telefoniczna Pomoc Techniczna
Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej
Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę
Szybka reakcja na zgłoszenie
Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.
Efektywne rozwiązywanie problemów
Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.
Prosty sposób rozliczania
Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach
w jednej firmie.
Niski koszt usługi
Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.
Wsparcie dla usług online
TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.