PREMIERA! Ei System SERIA ESCAPE ROOM Biologia/Historia/Geografia Szkoła Podstawowa


Dom Handlowy Oprogramowania jako dystrybutor Ei System pragniemy poinformować o wprowadzeniu nowej serii produktów do naszej oferty jaką jest ESCAPE ROOM Biologia, Historia oraz Geografia dla Szkół Podstawowych.

Gra escape room. Biologia, już w sprzedaży,

To innowacyjne scenariusze do prowadzenia lekcji biologii dla uczniów w wieku 10-14 lat.

Z grą ESCAPE ROOM Biologia przeprowadzisz nieszablonowe zajęcia i wprowadzisz uczniów w świat biologii.

ESCAPE ROOM Biologia to niebanalny pomysł na przeprowadzenie lekcji. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy. Escape Room Biologia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia.
W zestawie znajduje się 10 zestawów kart z pytaniami przeznaczonych dla uczniów klas 4-8.
Atrakcyjne zadania sprawdzające wiedzę z takich tematów jak np. Człowiek i środowisko, Mchy, Owady, Ucho – narząd słuchu i równowagi czy Różnorodność biologiczna opracowano w dwóch wariantach: łatwiejszym i trudniejszym.

Escape Room Biologia zawiera:

  • zestaw kart z pytaniami,
  • dodatkowe karty pracy,
  • plansze-mapy dla każdej z grup,
  • karty dla nauczyciela: „Kupony”, „Nazwy grup”, „List z Naukowego Instytutu Badawczego”,
  • kartę-wizytówkę dla uczniów,
  • kopertę, pionki, kłódkę,
  • instrukcję,
  • plakat.

Gra escape room. Historia, dostępna od 1 marca 2021 r.,

To innowacyjna gra edukacyjna dla całej klasy w wieku 11-14 lat.

Ciekawe akcesoria i intrygująca fabuła do prowadzenia lekcji historii dla uczniów w wieku 11-14 lat.

ESCAPE ROOM Historia to niebanalny pomysł na przeprowadzenie lekcji. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda im się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy. Escape Room Historia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia.
W zestawie znajduje się 8 zestawów kart z pytaniami przeznaczonymi dla uczniów klas 5-8.
Uczniowie sprawdzają wiedzę zarówno z historii Polski (poruszane są takie tematy jak Polska pierwszych Piastów czy PRL – od 1945 r. do 1975 r.) jak i historii powszechnej (np. Odrodzenie i wielkie odkrycia geograficzne czy II wojna światowa).

Atrakcyjne zadania opracowano w dwóch wariantach (do wyboru): łatwiejszym i trudniejszym.

Escape Room Historia zawiera:

  • zestaw kart z pytaniami,
  • dodatkowe karty pracy,
  • plansze-mapy dla każdej z grup,
  • karty dla nauczyciela: „Kupony”, „Nazwy grup”, „List Kronikarza”, odpowiedzi,
  • kartę-wizytówkę dla uczniów,
  • kartę z szyfratorami,
  • kopertę, pionki, kłódkę,
  • instrukcję,
  • plakat.

Gra escape room. Geografia, dostępna od 26 marca 2021 r.,

To innowacyjna gra edukacyjna dla całej klasy w wieku 10-14 lat.

Gra ESCAPE ROOM Geografia klasy 4-8 to gotowe rozwiązanie edukacyjne wspomagające naukę, na które składa się zbiór nietypowych lekcji oraz unikalnych zagadek. Interesująca narracja z pewnością będzie doskonałą motywacją dla uczniów do zdobywania wiedzy z zakresu geografii. Największym walorem publikacji jest połączenie w niej zabawy z nauką. Każdy uczeń staje się częścią fabuły i ma wpływ na podejmowanie decyzji.

Gra edukacyjna Escape Room zawiera 19 scenariuszy. Jest zgodna z podstawą programową do nauki geografii w klasach 5-8 oraz przyrody w klasie 4 (w tym zagadnienia takie, jak: regiony geograficzne Polski i świata, formy ochrony przyrody, Układ Słoneczny czy lądy i oceany).

To pierwsza tak kreatywna i innowacyjna pozycja na rynku edukacyjnym dla nauczycieli geografii, a także świetna zabawa dla uczniów – dzięki ciekawemu przedstawieniu poszczególnych materiałów. Oferujemy Państwu produkt, który jest dostosowany do każdego trybu nauczania – zdalnego i stacjonarnego, zarówno do pracy zespołowej, jak i indywidualnej. Gotowe karty z zadaniami można skserować, dzięki czemu oddzielnie posłużą również jako materiał do pracy z uczniem. Jeden produkt, a tak dużo możliwości!

Scenariusz dla klasy 5: Jak nie dać się skali, gdy wzrost na szali?

Dla wielu uczniów przeliczenia według skali są trudne do zrozumienia. Również praca z mapą na początku przygody z geografią może stanowić problem. Z tego powodu powstał scenariusz dotyczący właśnie tych zagadnień. Uczniowie, po odczytaniu listu od szalonego geografa, rozwiązują zadania w dowolnej kolejności, by poznać szyfr do kłódki. Kłódka zamyka skrzynkę, w której znajduje się antidotum. Czy uda się zahamować proces zmniejszania się uczniów? Czy zaklęcie szalonego geografa zostanie zatrzymane? Interesujące wprowadzenie, różnorodne zadania, tajemnicze antidotum zamknięte w skrzynce – to jest to, co uczniowie uwielbiają!

Scenariusz dla klasy 7: Kampania prezydencka

Ten escape room porusza nie tylko zagadnienia związane z geografią, ale wprowadza też uczniów w fabułę wyborów prezydenckich. Oswaja uczniów z terminologią kampanijną (określenia typu: cisza wyborcza, sztab wyborczy, debata, wiec). Ponadto zwraca uwagę na powszechne zjawiska pojawiania się fake newsów czy na konieczność odpowiedniego doboru treści przekazywanej do określonej grupy społecznej. Może być ciekawą aktywnością w zajęciach interdyscyplinarnych. Tematyka zadań to nie tylko odległa wiedza teoretyczna, gdyż wyzwanie to porusza zagadnienia obecne w przestrzeni publicznej, takie jak zmiany klimatyczne, ekstremalne zjawiska pogodowe i ich skutki, źródła energii, migracje czy rozwój transportu i turystyki. Jest to niewątpliwy atut, gdyż fabuła tego scenariusza dotyka przestrzeni bezpośrednio oddziałującej na życie młodego człowieka. To świetna okazja do uwrażliwienia młodzieży na problemy współczesnego świata. ER nie tylko wyposaża ucznia w wiedzę, ale i buduje w nim poczucie odpowiedzialności i świadomość obywatelską. Dzięki swojej strukturze escape room wprowadza element rywalizacji i presji czasu, pozwalając uczniom zaangażować się w wyzwanie bez poczucia, że „siedzą oni na lekcji”. 

Gra Escape Room Geografia zawiera:

  • 9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z całego działu) do przeprowadzenia w klasie,
  • 9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z dwóch lekcji) w systemie zdalnym,
  • poradnik metodyczny dla nauczyciela ze skryptem odpowiedzi i szczegółowo rozpisanymi scenariuszami zajęć,
  • koperty, karty pracy, mapy, ilustracje, łamigłówki i zadania zaprojektowane przez nauczycieli-pasjonatów gier zagadkowych,
  • opracowania gotowych notatek powtórkowych dla uczniów w formie ciekawej grafiki,
  • specjalny dodatek Escape Room Szkoła – rozbudowany scenariusz odwołujący się do wiedzy geograficznej, angażujący całą placówkę do wykorzystania go podczas imprez szkolnych.

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego 228641313 lub mailowo bodydho@dho.com.pl