Wapro TPT 360 – Telefoniczna Pomoc Techniczna – teraz w wariancie powiększonym! WAPRO ERP by Asseco
DHO – Dom Handlowy Oprogramowania jako główny dystrybutor WAPRO ERP informujemy, iż producent wprowadził nową usługę o nazwie Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) 360 w wariancie powiększonym.
WAPRO TPT – Telefoniczne wsparcie techniczne wychodząc naprzeciw zróżnicowanemu rynkowi i dążeniu do podnoszenia jakości obsługi i zapewnienia najwyższej klasy na rynku w Polsce dostępności wsparcia technicznego, udostępnił usługę, która umożliwia posiadaczom aktualnej wersji programu, dla Klientów posiadających abonament TPT oraz tym aktualizującym program do wersji płatnej (w ciągu 30 dni od daty aktywacji) uzyskanie priorytetowego dostępu do konsultacji telefonicznych.
Pomoc techniczna WAPRO ERP dostępna jest dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:
Co daje Telefoniczna Pomoc Techniczna?
Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej
Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.
Szybka reakcja na zgłoszenie
Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.
Efektywne rozwiązywanie problemów
Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.
Konsultacje zdalne
Dodatkowo w ramach abonamentu
na 360 dni Klient otrzymuje dostęp
do konsultacji zdalnych.
Niski koszt usługi
Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.
Ponadto usługa TPT jest bezpłatna dla posiadaczy WAPRO Online oraz WAPRO B2B/B2C/Hybrid.
Prosty sposób rozliczania
Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.
SzkoleniaSzkolenia WAPRO Mag, Kaper, Fakir, Gang już wkrótce! Serdecznie zapraszamy Państwa do skorzystania ze szkoleń organizowanych przez firmę Asseco Business Solutions. Szkolenie podstawowe – WAPRO Mag – 07.02.2023 Szkolenie podstawowe – WAPRO Gang – 14-16.02.2023 Szkolenie podstawowe – WAPRO Fakir – 21.02.2023 Szkolenie podstawowe – WAPRO Kaper – 28.02.2023 |
Regulamin
- 1 Promocja dotyczy firm, które posiadają wykupiony abonament usługi TPT w wariancie 360.
- 2 Przez cały okres trwania wykupionego abonamentu usługi TPT w wariancie 360 klient otrzymuje pakiet korzyści:
- Rabat 50% na wszystkie szkolenia zdalne organizowane przez WAPRO ERP
- Jednorazowy rabat 100% na jedną godzinę usługi naprawy baz danych
- 3 Rabaty łączą się z pakietem korzyści wynikających z regulaminu usługi TPT w wariancie 360 i w żaden sposób ich nie ograniczają.
- 4 Rabat 50% na szkolenia zdalne dotyczy wyłącznie szkoleń zdalnych realizowanych przez WAPRO ERP w terminach i na zasadach publikowanych na stronie https://pomoc.wapro.pl/szkolenia/
- 5 Rabat 100% na usługę naprawy baz danych dotyczy wyłącznie jednej godziny świadczonej usługi w trakcie trwania abonamentu TPT w wariancie 360. W wypadku kiedy wycena usługi przekroczy jedną godzinę, wycena usługi zostanie pomniejszona o koszt jednej godziny. Bieżąca cena usługi dostępna jest w cenniku na stronie https://pomoc.wapro.pl/uslugi-wsparcia/
- 6 Promocja trwa od dnia 24.01.2023 do momentu zaprzestania jej publikacji na stronach WAPRO ERP.
- 7 Organizator Asseco Business Solutions zastrzega możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania.
- 8 W przypadku zaistnienia zdarzeń nieobjętych niniejszym regulaminem ostateczny głos rozstrzygający posiada Organizator.
- 9 W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Serwisu WAPRO ERP.
- 10 Warunkiem uzyskania rabatu 50% na szkolenia jest wprowadzenie kodu promocyjnego „TPT360” podczas zamawiania szkolenia na stronie https://pomoc.wapro.pl/zarejestruj-sie-na-szkolenie-zdalne/
- 11 Warunkiem uzyskania jednorazowego rabatu 100% na jedną godzinę usługi naprawy bazy danych jest wprowadzenie kodu promocyjnego „TPT360” w trakcie procedury przesyłania bazy do Asseco Wapro poprzez formularz dostępny na https://pomoc.wapro.pl/umowa-serwisowa/
- 12 Najniższe ceny usług w ciągu ostatnich 30 dni:
- Szkolenie zdalne – 200zł netto za jedną osobę
- 1h usługi naprawy baz danych – 150zł netto
Masz pytania? Skontaktuj się za pośrednictwem naszej sieci Partnerów Handlowych w całej Polsce lub zadzwoń / napisz do nas a nasi konsultanci odpowiedzą natychmiast po otrzymaniu wiadomości.
Dział obsługi Partnera
bodydho@dho.com.pl
Serwis
dho@dho.com.pl
Zapraszamy również do kontaktu za pośrednictwem chat’u online.
Pozdrawiamy